Modalitați de livrare

Livrarea pe teritoriul Romaniei este GRATUITA prin curier rapid pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 500 de lei 

In cazul in care comanda nu depaseste 500 lei, taxele de transport vor fi achitate de catre client. In aceasta situatie, datorita parteneriatului cu firma de curierat, va punem la dispozitie o serie de tarife reduse, 12 lei + TVA. In cazul in care se opteaza pentru plata ramburs, la aceasta suma se va adauga taxa ramburs de 5 lei + TVA.


In Romania, livrarea la sediul clientului se face prin intermediului serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de FAN COURIER Livrarea gratuita prin curier rapid se poate face doar in aria de acoperire a firmei de curierat. Lista localitatilor in care produsele pot fi livrate de FAN COURIER o gasiti accesand aceasta pagină.


Livrarea produselor se realizeaza de luni pana vineri, intre orele 9-16.


Dupa expedierea coletului se poate urmari traseul acestuia pe
site-ul firmei de curierat, prin introducerea numarului documentului de transport (AWB). Numarul AWB trebuie pastrat fiindca acesta contine toate detaliile despre coletul dumneavoastra.

 

In momentul primirii coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si existenta facturii fiscale. Prezizarile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii, pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. In acest context, daca exista motive intemeiate, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.


Exista unele situatii, independente de vointa noastra sau a firmei de curierat, in care termenul de livrare poate fi modificat din cauza unor factori externi ce pot determina intarzieri: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.


In toate aceste cazuri veti fi anuntati prin e-mail sau telefonic asupra motivului intarzierii si a datei ulterioare de livrare.

Politica de retur

Viasoft Total  verifica cu grija calitatea produselor sale. Daca nu sunteti siguri de calitatea produselor noastre.


In cazul in care s-au constat erori ce tin de Viasoft Total, produsele pot fi returnate optand pentru schimb cu produse diferite sau rambursarea sumei de bani. Tinand cont de tipul de produse pe care le comercializam mentionam ca nu se considera defect de printare diferenta de nuanta; exista posibilitaea ca pe ecranul calculatorului culoarea sa fie mai inchisa sau mai deschisa deoarece modelul de culoare utilizat de acest dispozitiv este RGB, iar pentru tipar in policromie, modelul de culoare obligatoriu este CMYK.


Pasi care trebuie urmati


1. Conform art. 9 din O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat prin curier sau a fost ridicat de la sediul nostru.


2. Intentia de returnare a produsului trebuie anuntata inainte de expirarea perioadei de retragere printr-o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail catre tehnic@viasoft.ro. Intentia de retur nu poate fi anuntata doar telefonic.

 

3. Dupa trimiterea e-mail-ului, veti primi pe un suport durabil, respectiv printr-un e-mail trimis de un reprezentant al firmei noastre, informarea vis-à-vis de aprobarea sau respingerea cererii dumneavoastra.

 

4. Din acest moment aveti la dispozitie 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la noi, la urmatoarea adresa:


S.C Viasoft Total S.R.L. , str. Viticulturii, nr 2,Tulcea, judetul Tulcea.


Returnarea fizica a produselor se poate face personal la sediul nostru sau prin curierat (nu posta), costurile nefiind suportate de noi.


5. Daca s-a optat pentru rambursul sumei de bani, acestia vor fi rambursati prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita initial, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

 

Restrictii privind returul produselor


Conform art. 16 din O.U.G. Nr. 34/2014 NU pot fi returnate produsele de tip comanda speciala, adica confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.


Returul produselor


Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu acceptam produse care au fost degradate ulterior:


prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice;
prezinta urme de folosire excesiva.


Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).